Skip to main content

Przestrzeń, wymiary, droga, instrukcja, bohater bez twarzy, bohater z twarzą,… O etapach wprowadzania nauki kodowania w przedszkolach opowiada Anna Świć, autorka szkolenia online „Kodowanie na dywanie”.

Pierwszy etap kodowania to nauka odwzorowywania przestrzeni i wzorów w trzech wymiarach (np. budowanie wież według wzorów na kartkach). Następnie ćwiczymy uważność na powtarzalność elementów. To powinno pozwolić nam przejść do zabaw na kratownicy, gdzie uczymy dzieci tworzenia kodu (instrukcji), czyli drogi, którą ma pokonać nasz “bohater” od startu do mety.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przeczytaj nasz artykuł!

Oceń, jak ciekawy był artykuł

4.8 / 5. Liczba ocen: 12

Ten artykuł nie ma jeszcze ocen!

Niech skorzystają też inni

Zapisz się do newslettera EduAkcji!

[FM_form id="1"]